Thursday, July 1, 2010

mcm mane nak badan cantik..??

selamat hari baru kamu..
yea..jadi mari borak kosong hari ney..
since saya xde post menarik lah kan..
saya nak ckp je lah angan2..

okay..mcm title post di atas..
angan2 saya nak badan cantik dan tidak gemuk..
erti lain mahukan badan fit spt fergie!!
(wahh..angan2 tinggi bukan)..huhuhu...
terdetik nak menulis post ney sbb smlm tgk astro..
pastu tgk vc fergie yang party people tue..tahu x??
hot sungguh la kaann..

dan cerita nyer bermula kerana..
saya dah register fitness first nearly 3 months now..
nak kate slalu pg..tidak juga..sbb ade byk tanggungjwb lain..
(wahh..mcm bagus je aku ney..haha)
tapi bila pergi kan badan kite konon2 dah peluh kan..
pastu blk kan dah lapar kan..
jadi bile badan dah konon membesar oleh muscle2..
ia juge membesar kerana makan banyak..
jadi perut dan tepi2 juge keluar dodol..

rugikah sy membayar gym tiap2 bulan??hahaha..
x rugi kot sbb teori sy..ape yg kite mkn..akan dibakar mase gym..
bnda same berulang setiap kali pergi gym..hahaha..
tambahan nak tunjuk sy ney poyo..
siap masuk class tue..(budget bgs..huhu)
pastu blk makan nasi ayam 2 pinggan..sape suruh masak sedap2 kan..eerrr...

xpe lah..angan2 tue akanku tukarkan jadi cita2...
wahh..hahaha..tipu lagi kan..
fergie...i'm gonna be just like u anytime soon..hahaha.. =p


xoxo,
yana <3

No comments:

Post a Comment